anniiz

Alla inlägg under januari 2012

Av Anna - 7 januari 2012 08:46

Heej alla! <3 dåh har man liite planer för dan dåå... halv elva kmr Friidiz hit o vi ska va o äta lunch innan vi drar o hämtar Hanna S o så åker vii till Fyrishov o badar ända tills vi vill åka hem, hahaa... fett chillit! ;D<3 ja har oxå en undervattenskamera som vi ska ta bilder me! :))<3 läängtar fett mkt!<3 vet inte riktigt va ja ska skriva ... okeej, 



HEJDÅÅ... >.< <3

Av Anna - 6 januari 2012 09:24

hehee... som ni såg glömde ja nämna en sak i mitt förra inlägg såå... ja e såå himla glad över mitt rum så att ja o min lillasyster fick sortera äpplen när mamma o pappa tapetserade mitt rum o sen bakade vi en äpplepajj o den blev jäättegoooooood! <3 de fick mamma o pappa för att dom tapetserade mitt rum!! :D ville ba säga det, älskar mina föräldara såå mkt!! <3333 aja, seees!




SES!<3

Av Anna - 6 januari 2012 09:10

Heeej alla!<3 känner mej ganska spännd inför denhär dan, vet inte  varföör....? :S<3 men iaf, kanske för att ja ska göra nåt me bääzta Hanna!! :D<3 men de e såååå LÅÅNGT dit asså....:((( men ja ska mezza henne nu o kolla om hon fått reda på det där me matchen hon skulle kanske spela ... (fotboll) <3333 mezza precis henne men hon har inte svarat än.......

har ju föresten renoverat mitt rum o de e klart nu! de blev SÅÅÅ fiint!<3 o igår va ju söötaste Friiidizz här o hjälpte mej att städa o såå (inte så intressant kanske) men iaf sen så gick ja o Frida på biio Happy Feet 2! ;D<3 den va jäätterolig och alla va såå GULLIIIIGA!<3<33 funderar på att ändra Headern...:)) har gjort några fina bilder me Johanna o så...<3 men ni får se... aja, uppdaterar senare! :DD<3




HEEEJJDÅE!<3

Av Anna - 4 januari 2012 19:27

Heeii alla!<3 ida har ja vart me Johanna tyyp hela dan o vi hade suuperkul!<3 Vi tog bilder o redigerade dom, kanske lägger upp nån sen... vi får se! :D aja, nu kollar ja på tv liite o tare lite lugnt. Asså ja har inte så mkt att skriva om men imorrn ska ja me Frida o troligen Johanna på fyrishov o ta lite bilder me min undervattenskamera! E skiitspännd o ja hoppas verkligen att Johanna kan följa me!!! :DD<3 asså ja kmr verkligen inte på nåt att skriva om....:S och kom ihåg en sak:  Imorrn e de första dagen i resten av ditt liv....:))<3



HEEJDÅ! :D<3

Av Anna - 1 januari 2012 11:07

Heej, detta bli bara ett snabbt inlägg för ja pallar inte att blogga så mkt nue... men ja reniverar ju mitt rum o igåår va ja o mamma o tittade på tapet till min fond-vägg... o ja såg en jättesnyygg! <3 men den fick dom inte in på lagret tills på tisdag så ja får den dåå... men imorrn kanske ja o Johanna ska gå på bio....<3 "Stig helmer-story" hahaa....:D<3

de ska blii kuul! Jaa, då vare första januari dåe... ska bli kul me ett helt nytt år... aja,



SES!<3

Ovido - Quiz & Flashcards