anniiz

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Skönhetstiips - Hår !<3

Av Anna - 1 augusti 2012 11:54

Heej alla fina läsare som fortfarande läser min blogg .. :33 

Nu tänkte ja ändra om min blogg lite grann , det kmr kanske bli mer som en modeblogg o kanske några få inlägg med mina FRIENDS oxå .. :'')

Men här kmr iaf lite tips om hur man kan få längre hår .. Enjoyy ! : 

För det första måste man klippa topparna ibland , inte för ofta för att då sliter det på håret och det får inte chans att växa ut .. men lagom att klippa topparna är ungefär var åttonde vecka för att då har håret hunnit växa ut lite till och kanske till och med bli lite slitet , det beror på vilken hårtyp man har . Men ja tror att alla vet vad som händer om man aldrig klipper topparna - dom blir kluvna ! Det är något ja råkat ut själv för och det är inte kul alls ! Men sen senaste gången ja klippte mej o klippte topparna så känns mitt hår friskt o starkt ! :) 

För det andra ska man gärna använda mkt hårinpackningar ! Jag använder en hårinpackning som heter PHC - for dry and damaged hair (HAIR MASK). Den köpte min fina farmor till mej , när hon såg den tänkte hon väl på mitt TORRA O FÖRSTÖRDA HÅR XD .. Tack farmor , omtänksamt .. :33 Nejmen , jag blev supernöjjd för att det funkar suverränt !<333

Jag använder även Shampoo o Balsam i samma serie som verkligen stärker mitt hår ! Man märker det inte DIREKT efter första tvätten men efter några tvättar kände ja faktiskt skillnad ! Jag är en sån person som tror på precis allt i reklamer om hårvård o hudvård .. tihii .. :33 Måste sluta tro på allt .. men dethär var ett lååångt inlägg om hår o det kmr mer framöver om allt från fina kläder till hudvård för att ja e lite intresserad av det .. Det e inte VÄÄRSTA hobbyn men ja tycker att det är intressant o då får väl ja tycka det ! Men det kmr att komma mer tips o annat .. I Promest Ju ! :** 

 

 

 


Hoppas ni tyckte de va bra , har inget att göra idag så ja kmr nog göra ett till inlägg o kanske fixa headern o så .. <33 Aja , Pussokrampåer ! ;***

 
 
Ingen bild

friday

2 augusti 2012 11:08

hej anna du har gjort en jätte fin header!!
jag läser fortfarande din blogg!! (bara så att du vet)
I PROMEST JUUUUU!!! hihihii :) :*

Anna

2 augusti 2012 14:31

heheh.. tnx ! kul att nån läser för om de står typ 1augusti *1 besökare* då ere du ..
hehe .. *foreeveraloone*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 oktober 2012 11:41


Hejj och Hejj ! ^^ Nu sitter ja i pyjamas o insåg att det var nästan 3månader sen ja skrev ett inlägg såå .. here I am ! Chattar med lite olika kompisar om livet . Vet dock inte vad jag ska göra idag .. det blir väl nåt lugnt för att min hals och jag...

Av Anna - 26 augusti 2012 15:49


Shoo ! Ida har de vart en chill dag , har tagit de lugnt kollat lite PLL ( PrettyLittleLiars ) <3 Sjuukt bra serie , borde kollas ! :) O nu sitter ja i köket o har bakat havreflarn o väntar nu på att dom ska svalna ! Ville bara göra ett snabbt inl...

Av Anna - 9 augusti 2012 15:45


Heej hejj ! c: Ville bara göra ett snabbt inlägg , kollar på RealHouseWifesOfAtlanta nu men snart ska ja fixa en ansiktsmask .. köpte en för ett tag sen .. bestämde mej för att skämma bort mej lite för att .. Nääee , ibland ba vill man det okok ? :33...

Av Anna - 6 augusti 2012 11:47


Heeheheej .. kom nt på nån bra rubrik så ni får leva med denna .. :33  Kollar runt lite på nätet just nu efter nån billig hemsida där man kan shoppa kläder online ! Om nån vet nån bra kan ni gärna kommentera till mej , skulle uppskatta !<3 Men j...

Av Anna - 4 augusti 2012 12:59


Hahahow sit going bros ? My name is Applepiie ! ;D  Nääe .. skojja .. men ja <3 Pewdiepie .. HAHAHHA , men ja har typ nördet hans videos i kanske 3 - 4 dar nu , hehe ..  SUP BROS ? :33 Ajja , nog med Pewdie - snack .. idag ska ja , Solskens - ...

Skapa flashcards