anniiz

Alla inlägg under oktober 2012

Av Anna - 14 oktober 2012 11:41

Hejj och Hejj ! ^^ Nu sitter ja i pyjamas o insåg att det var nästan 3månader sen ja skrev ett inlägg såå .. here I am ! Chattar med lite olika kompisar om livet . Vet dock inte vad jag ska göra idag .. det blir väl nåt lugnt för att min hals och jag är inte riktigt vänner idag o vädret är grått som .. som .. nåt grått o trist ! Tänker mycket på livet o jag vet att allt har en mening .. som killen du har är otrogen är det inte ditt fel , det är Guds sätt att visa att du förtjänar nån bättre o att han finns där ute .. typ igår när ja satt o tänkte , kom jag på att musiken kan förändra ens liv .. för nån vecka sen hände det en sak o ja blev jättedeprimerad .. då ville ja lixom inte bli glad direkt o lyssna på värsta Lollipop-låten , så ja tog o lyssnade lite på GreenDay o ja mådde faktiskt bättre efter det !   Puss o kjjam , ta hand om er ! :* 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards