anniiz

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Anna - 14 december 2011 18:40

Heejjsan... har ju inte vart i skolan på 2 dar... så ja mezza min söötnos Frida å frågade va vi hade haft för läxor men hon sa typ att de ba va typ prov i kemin o eng. berättelsen skulle va klar... kbry! iaf, kommer troligen inte till skolan imorrn men KANSKE på freda! Hoppas det...<3 nu kollar ja ba på TV o bloggar liite. Och Noriiz skickade äntligen ett mejl!!<3 de tog ett tag men hon gjorde det!<3 och ja måste nog sitta länge imorrn o skriva HELA engelska berättelsen för ja har typ inte skrivit ett enda ord.... :(( men de kmr nog gå bra... aja, nu ska ja gå ner.



SES,SES,SES O SES....<3

Av Anna - 14 december 2011 12:40

Heej igen!<3 har trååkit så ja tänkte göra ett snabbt inlägg... till alla som kollar på min blogg å kanske e sjuuka elr skolkar... ;)) aja, iaf nu ska snart mamma åka o träna o lillasyrran ska till mormor... så ja blir ensam hemma i typ 2 timmar...<3 yes... men då kmr ja nog inte göra nåt sp än de jag gör vanligtvis... men jag känner mej liite bättre så ja hoppas att ja kan gå imorrn. Men nu måste ja nog läsa på lite till matten.. för vi har väl börjat me skala nue...?

aja, får fråga nån dåh. Men nu ska ja ta lite glass (hehee...) såå,



SEE YA! ;))<3

Av Anna - 14 december 2011 10:49

Asså ja börjar känna att ja skriver typ samma saker varje gång ja gör ett inlägg.... :S

aja, nu gör ja typ samma saker som igår! TV, blogga o ba chilla...<3

kollar andras bloggar vaktar min 2-åriga lillasyster... (SUPERSÖÖT<3) kanske kmr en bild senare men ska dra nu o äta lunch... ;))<3




TJAOW...<3

Ovido - Quiz & Flashcards